De laatste nieuwtjes

Het is stilletjes op mijn blog. Ik wilde graag vorig jaar nog het verslag van onze tocht in Zwitserland afwerken maar het is er gewoon niet van gekomen.

Je moet blijkbaar geen kinderen te hebben om over een drukke agenda te beschikken:

  • Voor wie zich vragen stelt rond ons overheidsapparaat, ook als ambtenaar kan je een drukke en bij wijlen stressvolle job hebben.
  • Ik ben een kleine inhaalrace begonnen om thuis alles geverfd te krijgen en de zolder voor te bereiden voor het geven van workshops over bergwandelen (deadline is deze zomer).
  • Ivo wordt ‘freelance’ beenhouwer waardoor de agenda voor 2015 opeens één groot vraagteken geworden is. We gaan stappen, maar waar en wanneer?
  • Hiking Advisor wordt een vzw en we zijn intussen aangesloten bij de Klim- en Bergsportfederatie: ik raad jullie aan dit bericht eens na te lezen!
  • De tweede druk van mijn boek ‘Hoe word ik bergwandelaar’ komt medio februari in de rekken en zal ook terug rechtstreeks bij mij verkrijgbaar zijn.
3 Comments

Add yours →

  1. Know the feeling. Ik moet nog steeds de verslagjes maken van onze dagwandelingen in de Hohe Tauern van afgelopen zomer. En de belangrijkste posts van mijn engelstalige blog moeten ook nog opgemaakt worden. Heb soms wel tijd, maar dan moet ik nog in de mood zijn on me af te zonderen om aan de verslagjes te beginnen.

Geef een reactie

